Selasa, 24 November 2020

Kereta Sewa KLIA - Alpianza

 

PENGENALAN :

Selamat datang ke Kereta Sewa KLIA-Alpianza, syarikat berdaftar yang diasaskan pada tahun 2012. Kami adalah salah satu syarikat terawal yang menyediakan perkhidmatan Sewa Kereta di kawasan KLIA. Dengan pejabat pengurusan kami yang terletak di Pusat Perniagaan Taman Puncak Jalil, kami bermula dengan hanya 5 buah kereta dan 2 orang rakan kongsi, tetapi kini kami telah berkembang dengan memiliki hampir 55 buah kenderaan untuk disewakan, Alhamdulillah.

Di Kereta Sewa KLIA-Alpianza, kami menawarkan perkhidmatan Sewa Kereta Murah di kawasan KLIA untuk penduduk Sepang, Banting dan Nilai.Anda juga boleh melawat blog rasmi Alpianza Car Rental di Kereta Sewa kawasan KLIA untuk maklumat lanjut mengenai latar belakang syarikat kami dan perkhidmatan Sewa Kereta yang kami tawarkan.

Perkhidmatan Sewa Kereta Murah di kawasan KLIA kami terbuka untuk semua golongan, termasuk pelancong domestik atau luar negara, syarikat swasta atau badan berkanun, dan individu. Sejak tahun 2015, kami telah mengembangkan perniagaan kami ke kawasan berdekatan dengan KLIA atas permintaan yang tinggi dari pelanggan. Antaranya termasuk Sepang, Kota Warisan, Banting dan Nilai.

Harga perkhidmatan Sewa Kereta KLIA kami dijamin Murah dan berpatutan. Kami menyediakan pelbagai jenis model kereta mengikut permintaan pelanggan. Pada masa ini, kami hanya menyediakan kereta dengan transmisi automatik kerana permintaan yang tinggi bagi kereta jenis ini. Kebanyakan kereta kami adalah baru dan kami menjalankan penyelenggaraan kereta secara berkala oleh panel bengkel yang dipercayai setiap bulan. Jadi, pelanggan kami tidak perlu risau tentang penyelenggaraan kereta sepanjang tempoh sewaan.

LOKASI:

Kereta Sewa KLIA-Alpianza beroperasi di alamat berikut: Alpianza Car Rental - KLIA Area No Telefon: 0133089349

WAKTU OPERASI:

Waktu operasi syarikat kami adalah dari jam 9.00 pagi hingga 10.00 malam setiap hari. Sebarang urusan hanya akan dilayan pada waktu pejabat sahaja.

Terima kasih kerana memilih Kereta Sewa KLIA-Alpianza sebagai pilihan sewaan kereta anda. Kami berharap dapat melayani anda dengan perkhidmatan terbaik dan menjadikan pengalaman perjalanan anda di kawasan KLIA dan sekitarnya lebih menyenangkan.


Waktu Pejabat Sf Car Rental Agency

 

ALPIANZA CAR RENTAL (002558469-D)

 

 

 

 

 

 

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan